Vidéki lány lévén nálunk a kábeltv szolgáltatás nem olyan egyszerű. A nagy T sosem volt a kedvencem (bár a netem kényszerűségből tőlük van, hááááát, nem is vagyok elégedett), hát lett UPC. Pardon, UPC DIRECT! Ez nem ugyanaz!
Történt ugyanis, hogy a szeptemberi számla valamilyen okból nem érkezett meg. Én meg nem kerestem. Figyelmetlen és halogató voltam, így fordulhatott elő, hogy tegnap du kikapcsolták a szolgáltatást. Mit tehetnék mást, megnéztem a neten, hol vannak UPC ügyfélszolgálatok, és azonnali hatállyal evonultam ez egyikbe, gondolván, hogy az azonnali befizetés gyors visszakapcsolást hoz magával. Sorszámot húztam, én voltam a 17. delikvens. 39 percet vártam a soromra, majd odaültem a hölgy elé, kezemben a júliusi számlával. Az ügyintéző ránzett, és azt mondta: nekem UPC DIRECT előfizetésem van, ők meg UPC, még rendelést is nehezen vesznek fel DIRECT-re, nemhogy befizetni… A fejem kissé elpirosodott az első indulattól, de azonnal rájöttem, hogy ettől nem lesz jobb, most lukra futottam. (cserébe vettem szárított kovászt a DM-ben…, már nem keltem fel hiába…)
Másnap reggel elingítottam az átutalást a csekken szereplő számlaszámra, immáron a UPC DIRECT részére. Majd 10 körül rájuk csörögtem, hogy mi a menetrend mostantól.
Ami rettenetes: Ügyfélszám nélkül semmit sem tudsz intézni, írd és mond semmit. És a menürendszere egy dzsungel. De ha egyszer végre elcsípsz egy ügyintézőt, minden rendben van. Kedvesek, segítőkészek, értenek ahhoz, amiben segítenek.
A mai két kiemelt pozitívum Náluk:
Vannak még csodák!
(Ellenpélda: Édesanyámnál is ugyanez a szolgáltatás üzemel, egy helyi cég szerelte be. A beltéri egysége 4 óránként kikapcsolt. Felhívta azt, aki szerelte nála, és megkérdezte, hogyan lehet ezt kikapcsolni, mert ő nem találja. A válasz: nyomjon gombot négy óránként, akkor nem kapcsol ki. Persze neki ez nem megoldás, hiszen ha lemegy otthonról, és beállít egy felvételt, azt hiába teszi, hiszen a beltéri kikapcsol 4 óra üzemidő után.
Mondom neki, hogy nálam megkérdezték, kérem-e ezt a funkciót. Biztos vagyok benne, hogy kikapcsolható. És tényleg. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, aki végigvezetett pontról pontra, hogyancsináljam. És persze ugyanez Édesanyámnál is működött…
Vajon hány ember nem jött erre rá, és fizet azért, hogy rögzíthessen vagy visszanézhessen adásokat?)